Sistem hakkında nereden destek alabilirim , şifremi unuttuğumda ne yapmam gerekir ?  

Bunun için ONLINE DESTEK hattını aramanız gerekmektedir.
Telefon numarası :

0 850 260 08 99

"Hesabınız bloke oldu !" mesajı alıyorum, tekrar nasıl giriş yapabilirim ?
Eğer üst üste 20 kere şifrenizi yanlış girerseniz, hesabınız INDOMIE tarafından BLOKE olacak ve ekrana hesabınızın bloke olduğuna dair mesaj gelecektir. Bu durumda; şifrenizi sıfırlamak ve hesabınızdaki blokeyi kaldırmak için ONLINE DESTEK bölümünü aramanız gerekmektedir.
Sisteme giriş için gereken yeni kullanıcı adı ve şifreyi nereden ve nasıl alabilirim ?
Indomie web portalını kullanabilmeniz için, size ait KULLANICI ADI ve ŞİFRE olmak zorundadır.
Bu bilgileri almak için 0 850 260 08 99 (GSM)'nolu telefondan Indomie yardım masası  ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Bayilik bilgilerinizi belirterek, size ait olan KULLANICI İSMİ ve ŞİFRE bilgilerini alabilirsiniz.
INDOMIE ile ilgili soru, görüş, istek ve şikayetlerimi nereye bildirebilirim ?

Indomie'le ilgili her türlü soru, görüş, istek ve şikayetlerinizi info@vizyoneks.com.tr mail adresine göndereblir veya 0 850 260 08 99 (GSM)'nolu telefondan Indomie yardım masası yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz.
Portale giriş yetkisi olan kullanıcılar, sistemle ilgili her türlü soru, görüş, istek ve şikayetlerini anasayfada bulunan ÖNERİ ve ŞİKAYET FORMU'nu kullanarak iletebilirler.

  • Acılı Baharatlı
  • Sebzeli
  • Sebzeli - Dana Eti Aromalı
  • Sebzeli
  • Spesiyal
  • Tavuk Aromalı
  • Tavuk- Köri Aromalı
  • Körili
  • Dana Eti Aromalı
  • Köri Aromalı
  • Soya Soslu
  • Jumbo Sebzeli
  • Tavuk Aromalı