Sistem hakkında nereden destek alabilirim , şifremi unuttuğumda
ne yapmam gerekir ?
|
Bunun için ONLINE DESTEK hattını aramanız gerekmektedir.
Telefon numarası :
0 850 260 08 99
|
"Hesabınız bloke oldu !" mesajı alıyorum, tekrar nasıl giriş yapabilirim
?
|
Eğer üst üste 20 kere şifrenizi yanlış girerseniz, hesabınız INDOMIE
tarafından BLOKE olacak ve ekrana hesabınızın bloke olduğuna dair
mesaj gelecektir. Bu durumda; şifrenizi sıfırlamak ve hesabınızdaki blokeyi kaldırmak
için ONLINE DESTEK bölümünü aramanız gerekmektedir.
|
Sisteme giriş için gereken yeni kullanıcı adı ve şifreyi nereden
ve nasıl alabilirim ?
|
Indomie web portalını kullanabilmeniz için, size ait KULLANICI ADI ve ŞİFRE olmak
zorundadır.
Bu bilgileri almak için 0 850 260 08 99 (GSM)'nolu
telefondan Indomie yardım masası ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Bayilik bilgilerinizi belirterek, size ait olan KULLANICI İSMİ ve ŞİFRE bilgilerini
alabilirsiniz.
|
INDOMIE ile ilgili soru, görüş, istek ve şikayetlerimi nereye bildirebilirim
?
|
Indomie'le ilgili her türlü soru, görüş, istek ve şikayetlerinizi
info@vizyoneks.com.tr
mail adresine göndereblir veya 0 850 260 08 99 (GSM)'nolu telefondan Indomie yardım masası
yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz.
Portale giriş yetkisi olan kullanıcılar, sistemle ilgili her türlü soru, görüş,
istek ve şikayetlerini anasayfada bulunan ÖNERİ ve ŞİKAYET FORMU'nu
kullanarak iletebilirler.
|